آموت بار

باربری | نیسان بار |باربری تهران به شهرستان

آموت بار

باربری | نیسان بار |باربری تهران به شهرستان

باربری عباس آباد و رباط چاه گنبد

باربری عباس آباد و رباط خوشاب

عباس آباد و رباط چاه گنبد از روستاهای استان خراسان جنوبی می باشد که خدمات باربری آن توسط شرکت باربری آموت بار به صورت شبانه روزی انجام می شود. برای دریافت خدمات باربری عباس آباد و رباط چاه گنبد می توانید با نمایندگی آموت بار در خراسان جنوبی با شماره 09156665639 تماس بگیرید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید. همچنین در صورت عدم پاسخگویی می توانید با دفتر مرکزی در تهران با شماره 02188520204 در تماس باشید.

باربری شیراز به تهران

باربری مشهد به تهران

باربری رشت به تهران

باربری بندرعباس به تهران

باربری تهران به مشهد

باربری نیسان بار

عباس آباد دشت روستایی در دهستان سده بخش سده شهرستان قائنات استان خراسان جنوبی است که طبق آخرین سرشماری حدود 800 نفر جمعیت داشته است. محصولات کشاورزی این روستا زعفران و زرشک می باشد که برای کسب درآمد کشت می شود. زعفران عباس آباد دشت یکی از بهترین زعفران های استان خراسان می باشد که زرشک این روستا عموما به صورت پفکی به بازار عرضه می شود. عباس آباد نیمبلوک نیز روستایی در دهستان نیمبلوک بخش نیمبلوک شهرستان قائنات می باشد که حدود 700 نفر جمعیت دارد.

رباط چاه گنبد در فاصله 28 کیلومتری شهر دیهوک از توابع طبس و در مسیر جاده آسفالته دیهوک به مشهد در استان خراسان جنوبی بنا شده است. رباط چاه گنبد طبس جزو بناهای نادر ایران است که توسط یک زن بنا شده که همین موضوع این اثر تاریخی را خاص و متمایز ساخته است. متاسفانه بخشی از این بنا تخریب شده و از محوطه آن برای نگهداری دام استفاده می شود.

برای دریافت خدمات باربری از این سه روستا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. همچنین می توانید با نمایندگی آموت بار در استان خراسان جنوبی در تماس باشید و پس از مشاوره نسبت به دریافت ماشین باربری خود اقدام فرمائید. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد