آموت بار

باربری | نیسان بار |باربری تهران به شهرستان

آموت بار

باربری | نیسان بار |باربری تهران به شهرستان

پایانه نیسان بار برگشتی سنندج

پایانه نیسان بار برگشتی سنندج

خدمات نیسان بار برگشتی سنندج توسط شرکت باربری دی به صورت شبانه روزی انجام میشود برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نوع خدمات، هزینه باربری و … با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. سنندج یکی از شهرهای استان کردستان می باشد که بیست و یکمین شهر بزرگ ایران به شمار می رود. سنندج مرکز استان کردستان است که در بخش غربی کشور واقع شده است. این شهر دارای نیروگاه و کارخانه های متعددی نیز می باشد که باربری از کارخانجات و شهرک های صنعتی سنندج و استان اراک توسط شرکت باربری دی انجام می شود. برای انجام خدمات باربری می توانید با نمایندگی باربری در در سنندج با شماره 09183103991 تماس بگیرید.

خدمات شرکت باربری دی :

باربری تهران

باربری اصفهان

شماره نیسان بار

نیسان بار بین شهری

برای سفر و یا باربری از تهران به سنندج مسیرهای مختلفی نیز وجود دارد. اما به صور معمول این شهر در 488 کیلومتری شهر تهران قرار دارد که از نظر زمانی حدود 5 ساعت و 38 دقیقه راه می باشد. مسیر دوم شامل 568 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 7 ساعت راه می باشد.

نیسان بار برگشتی سنندج به تهران

ارسال بار از سنندج به تهران و بالعکس توسط باربری دی انجام میشود. ارسال بار می تواند محصولاتی چون محصولات غذایی، برقی، درمانی و … باشد. تمامی رانندگان دی بار کاملا مطمئن و مسلط به جاده می باشند؛ همچنین برای تمامی بارهایی که ارسال می شود بارنامه صادر می شود. بارنامه برای صاحب بار به منظور سند مالکیت است.

در سنندج باربری های زیادی در طول شبانه روز انجام می دهد؛ بدلیل داشتن محصول کشاورزی و زراعی باربری به شهرستان در این شهر بسیار زیاد انجام می شود. برای خواندن ادامه مطلب نیسان بار برگشتی سنندج کلیک کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد